19 Nisan 2012 Perşembe


Öncelikle herkese merhabalar . Bu deneme sureçli bir yazı olup beni blog yazmaya , bunu bende bir ihtiyac haline getiren etkenleri sizinle paylaşmak istiyorum . Ben bir üniversite ögrencisiyim ve ögrencilik hayatımda her zaman ters giden bişiler oldugunu gördüm sürekli degişmeyi degiştirilmeyi bekleyen şeyler ... Fakat gördügüm baska birseyde bunlar karsısında çaresız olarak susmak zorunda bırakılmamızdı ve ben kimseyle paylasamadıgım bu düsüncelerimin arasında birşeyin farkına vardım ; düşüncelerim degerliydi ve benim gibi düsünen milyonlarca insanın varlıgından emindim , derler yaaa eşşekten düşenin halini eşşekten düsen anlar :)) işte bende benim gibi düsünen arkadaşlarımla dertleşmek ve kendimce haklı saydıgım konularda arkadaslarla etkıleşımde bulunarak onlarla hayatın her alanında konuşmak , paylaşımlar yapmak için burdayım . Başlıga bakıp aldanmayın bilinçli olarak koydum . Çünkü bence hayat tamamıyle eleme usulu bir spor . Sizce de öyle degil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder